dilek-55 Kızlar benim 3. Gebeliğim daha önce 2 düşük yaptım suan bebeğim 23 haftalık ve sabahtan beri çok hareketli neredeyse hiç durmuyor Google’dan bakıyorum bazı şeyler kötü o yüzden buraya geldim anlayan bilen varsa dönüş yapabilir mi korkuyorum biraz 😕
ilaxidexi dilek-55 bebeğin hareketli olması korkulacak bir şey değil, o kıpırtıların tadını çıkarın bence. ben 30. haftadayım 1 saat hareket etmese endişeleniyorum. Doğumdan sonra bu hareketleri çok özlerim diye düşünüyorum 🥹😅
Aerithma dilek-55 haftasına göre hareketli olması çok normal bir şey maşallah. 🧿 korkmanıza gerek yok. 🌼
Mom_boy dilek-55 27 haftaya girdim diye kutlama yapıyor galiba benimkide sabahtan beri hiç durmuyor 😂
dilek-55 ilaxidexi ilk defa bu kadar böyle oldu bende ilk endişelendim ama yorumlarınızı okudum içim rahatladı 😊
dilek-55 Rukiyeates63 bende 20. Haftada hissetmeye başladım bence endişelenmeyin sağlıkla alalım kucaklarımıza bebislerimizi insAllah 😊
dilek-55 Mom_boy bak bunu hiç düşünemedim 😅 sağlıklı olsun da bebislerimiz gerisi İnan hiç umrumda değil 😌😇
Gulyldrm_44 dilek-55 bebeğin hareketli olması sağlıklı olduğunun belirtisi kuzum. Benim kızçe de acayip hareketli maşallah.🧿🌸🤗şekerli tatlı ya da karbonhidrat içerikli goda tükettiysen çok daha normal bunun olması. Ya da duygusalsan bir şeyleri farklı hissediyorsan da hareketleniyorlar. Ya da gevşemişsen uykun varsa da öyle
dilek-55 Gulyldrm_44 hareketli olması çok güzel bisey aslında ablacım ama iste googleye bakınca oda kötü kötü şeyler söyledi biraz endişelendim yarın da detaylıya giricem nasip olursa bakalım 🥰
Gulyldrm_44 dilek-55 Sen google amcaya ne bakıyorsun o felaket tellalı 😂Hiç bir şey olmaz asıl sorun hareketsiz olması. Detaylıda da zıp zıp zıplar. Bu gün benim kızım da çok hareketliydi hamur işi yemiştim. Doktor yüzünü göstersin diye dürttü o da doktora tekme ile karşılık verdi doktor diyor sizin kız fena olacak 😂😂🤗küçük kuzucuklar
merve_alan04 dilek-55 canım benimde 30 haftanın içinde anlatamam yani nerdeyse uyumuyor hiç maşallah. Ama bu iyi bişey hareketin kötüsü olmaz. Ve Google okumakla hata yaparsın okumayın kesinlikle 2 gün önce kendi kendime öyle bi karar aldım bana hep zarar verdi doktordan duymayıp orda okuduklarım kendini üzersin