Scelikler Kizlar suyu fazla olup şekeri çıkmayan oldu mu hiç yarn şeker yüklemesi yaptircam endiseliyim biraz
01180322 Scelikler bnde son aylarda oldu . Yinede doktor meyve şeker tatlı herşeyi bırak dedi unlu urunleride kontrollu yedim yürüyüş yptim 1 ayda normalleşmesede azaldı demişlerdi şekerim de yok tu
Oykum76 Scelikler benim suyum sinirdaydi doktor şeker yüklemesi yapalım dedi kabul etmedim havuc yedim hergun sonra kendisi duzeldi
Scelikler 01180322 inşallah benimde yoktur bu aralar tatliyi fazla kaçırdım galiba normalde dikkat ediyorum 🤦🏻♀️
01180322 Scelikler ondan olabilir bnde de öyle oldu yediklerime dikkt edince normalleşiyor di sağlıkla gelsin minik
Scelikler Oykum76 havuç iyi geliyorsa yiyeyim bi sürede dikkat ederim yediklerime yaptimak istemiyorum☹️
Scelikler 01180322 amin inşallah canım düzelebildigini bilmiyordum bi süre dikkat edip tekrar gideyim kontrole o halde
Barlas_mom Scelikler benim de ilk gebeliğimde vardı şeker yüklemesi yapılmıştı şekerim çıkmamıştı. Hep dinlendim su fazla olunca erken doğum riski oluşuyor maalesef benim 37+1 e kadar dayandı o gün suyum geldi