Aslisko Bugün 18+6 olduk hapşırdıktan sonra ilk defa hareketini hissettiğimi düşünüyorum😍 acaba göbek deliğinin orda hissedilir mi
Merveee1996 Aslisko pıt pıt attıysa hissedilir bence☺️ bizde 19 haftalık olduk bugün inşallah bizde hissederiz hayırlısıyla hemencecik 🥰
leyla3838 Aslisko 2 gündür göbek deliğimin tam altında hissediyorum sertlik gibi sanki 😍Çok heyecanlanıyorum hareketini hissetmek için
Prnssm0 Aslisko 19+0 olduk 16+4 den beri hareketlerini hissediyorum karnıma parmağımla dokunduğumda tepki veriyor dışardan bile görüyorum 🥰🥰 çok hareketli bir kızım olacak sanırım gün içinde çok kez hissediyorum hareket ettiğini 😍
BusraaZeynep Prnssm0 merhaba ben 17. Haftamda hissetmeye başladım akşamları çok hafif ama bugün hiç hissedemedim yani bu erken haftalar için doktor her gün hissedersin gibi bi şey dedi mi. Yani bugün hiç olmayınca evhamlandım. Bu arada şu an 19. Haftalıgım
Prnssm0 Aslisko gerçekten çok erken oldu sadece hissetmek de değil resmen dokunuşlarıma tepki veriyor 😂😂