babysmomy İlk çocuğumda bundan 4 yıl önce Pendik medipole gidiyordum eşleri muayeneye almıyorlardı pandemi sebebiyle. Şuanda eşler de muayeneye girebiliyor mu bu hastaneye giden arkadaşlar yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.