Aybukgeg benim de yoğum kaşıntı oluyor bazen. Su tüketimine dikkat ediyorum. Bol su tüketttigimde geçiyor. Bol su tüketimi sonrasında lavaboda soğuk suyla temizlenince rahatliyorum. Bol bol yoğurt , ayran, kefir de tuketebilirsiniz. Onlar da mantara iyi geliyor. Hatta ben çok zorlandığım zaman vajinaya yoğurt sürüyorum az bi miktar, rahatlatıyor. Tabi bu benim deneyimim , bi sorun yaşamadım , etkili oldu ama siz yine de doktora bi sorun derim.