EbruKrhn iyi tarafından düşünmeye calıs heryerını yüzünü detaylo bır sekılde ve cok net göreceksın.kötüye degıl ıyıye odaklan. Bende ikili testi yaptırmamıstım korkuyordum oyuzden kendıme hep ıyı seylerı hatırlattım gıdene kadar .cok şükür ıyi geçti inşallah sizdede sıkıntı cıkmaz