Kızlarım selam. Ben 22 günde bir regl oluyorum. Bu sebeple de erken gebelik testlerini 5-6 gün kala yapamıyorum çünkü zaten ilişkimizin üzerinden de 6-7 gün geçmiş oluyor. Bu şekilde regl görüp gebe kalanlar ilk nasıl anladınız acaba? 7 aydır çocuk istiyoruz halen olmadı eşimde de bende de bir sorun yok tüm testlerimiz iyi,fakat olmadı🥺 bu ay ekstradan Meryem ana otu içtim iyi geliyormuş. Haftaya pazartesi günü reglim gözüküyor,Şuan hiçbir belirtim yok ve aşırı merak ediyorum ya