Günaydın kızlar. Bugün itibariyle 28.haftama girdim. Ve ilk doğumum olacak. Vajinal doğum yapmak istiyorum. Size sorum kasılmalar ne sıklıkta olduğunda hastaneye gidilmeli. Erken gitmek istemiyorum suni sancı verirler diye. Ama bir sorun olur diye çok beklemek de istemiyorum. Bunun oluru nedir 😂