Raabiagundasi benim bir kaç gündür ara ara başım dönüyor Dün aşırı derecede mide bulantım vardı Aynı zamanda bas ağrım Yüzüm de sivilceler çıkmaya başladı Bu acaba oruçla mı alakalı yoksa gebelik belirtisi olabilir mi
Btlshnnn Raabiagundasi hayırlısı olsun isteyen herkes için bende sivilce göğüs ağrısı yorgunluk hissi vardı birazda bel ağrısı yediklerimi sindirmekte zorlanıyordum
Arasmommyyy Raabiagundasi aa bak benim de adetim 15 gün geçti. Aşırı derecede sivilcelenme ara ara gelen bulantı ve dün de temizlik yaparken bir başım döndü. Ama test yapıyorum negatif
Hiratuba Raabiagundasi bende normalde hiç sivilce çıkmaz bu ay dört beş tane sivilce çıktı, karnımda adet sancısı oldu
fermaneva01 Raabiagundasi oğlumu hiç anlamadım 2 aylıkken öğrendim üstüne görmüşüm kızımda da göğüs uçlarımın koyulaşmaya başlamıştı ve o koyulaşma büyümüştü şüphelendim test yaptım pozitif 🫢
Ayse1-1 Raabiagundasi adete 12 gün varken belli olmaz ki kanda bile çıkması zor. Ben reglden 2 gün önce yaptım test negatifti regl günü yaptım çift çizgi çıktı
Ayse1-1 Bu kadar erken dönemde mide bulantısı olur mu bilmem ama benim ilk belirtilerim arasında sivilcelenme ve bel ağrısı olmuştu bide göğüslerim regl olacakken şiştiğinden daha fazla şişmişti
Btlshnnn Ayse1-1 ben adetime 12 gün varken öğrendim hemde kaset ucuz tekse kan da 39 çıktı sonra 77 bugün 199 çıktı üstüne adet görmüşüm ola biliyor istisnalar😊
Derennn700 Btlshnnn canım benimde adetime 13 gün var fakat bugün aşırı derece sağ göğsümde sadece iğne batar gibi ağrı var ve bastırınca ağrıyor belirti olabilir mi sence
Sevginur61 Raabiagundasi adet olacakmışım gibi sancı vurup geçiyordu tam oldum zannediyordum ama olmuyordum en büyük belirti buydu. Gaz sancısı oluyor mide bulantısı ve diğer adet belirtileri olmuştu