Benim de arada olup arada olmadığı oluyo, göğüs hassasiyetim hiç yok mesela hiç olmadı, bulantım da bir ara geçmişti 8+3 teydim o zaman Dr a gittim korktum, ne güzel geçmiş işte dedi bir sıkıntıda yoktu şükür, belirtilerin olması kadar olmaması da bir o kadar normal gerçekten