prens_prenses_annesi Kizlar kan verdim saglik ocanda gosterdim testi bu diyo negatif sayiliyo eczaneye gttim tekrar test aldim ona gosterdim diyo var https://imgyukle.com/i/ytj5PH bu cumartesi yaptigim test https://imgyukle.com/i/ytjIYA buda simdi yaptigim test
dogurangaplumba prens_prenses_annesi Canım hamilesin test bangır bangır bağırıyor dile gelmiş sağlık ocağı kan aldıda mı negatif diyor ona negatif diyen doktor şaşı galiba 2. Çizgin belirginleşmiş hastanede kan ver muayene ol hayırlısı olsun ❤️
prens_prenses_annesi dogurangaplumba acaba kimyalsal gebelikmi oyuzdnmi boyle 3 gunde koyulasma olmamis gapba hic
dogurangaplumba prens_prenses_annesi 7 gün varmış daha bu kadar belirgin olmasına şaşırdım 7 gün varken daha koyulaşma beklenir mi bilemedim
prens_prenses_annesi momofmychildren bugun verdim ama 3 gun sonra yani bugun testi yaptim koyulasma yok kimyalsal olabilirmi
Zehra31 prens_prenses_annesi testteki koyulasma inan birsey ifade etmiyor. Bende kendimi o sekilde uzmustum testim koyulasmiyor diye. Ama cok sukur hamileyim. Kan ver degerin 2 gunde bir 2 kat artiyorsa saglikli oluyor
momofmychildren prens_prenses_annesi değeriniz çok düşük olduğu için olabilir henüz yeni bir gebeliktir korkmayın inşallah güzel haberler alırsınız
prens_prenses_annesi Zehra31 bugun kan verdim aksama cikar yarin gderim saglik ocagna buyuk bi ihtimal yeniden kan ister
dogurangaplumba prens_prenses_annesi kan verdikten sonra yeniden kan isterse cidden adamı anca müge anli ikna eder
prens_prenses_annesi dogurangaplumba ilk erken gebelikle beraber yaptim testide 10 gun vrken ogrendim yine ben
dogurangaplumba prens_prenses_annesi Erken gebelik testide bende negatif çıkmıştı ertesi gün kaset yaptım silik çıktı benim adet olacağım gün sizin ki gibi pozitif oldu
Aleve Bende de kanda çıkmamıştı sonra kanı beş gün sonra bidaha verdim çıktı ilginç bı şekilde idrarda ogrenmistm