iremmmuyannn Bugün 16.haftama girdim nasılsınız kızlar cinsiysti ne isim koydunuzmuu Dün oda takımı aldık çok mutluyum İsmide belli kız bebeğimiz adı Deniz olacak Hepimizin sağ salim doğsun insllah💛💛
Adenmom_ iremmmuyannn merhaba yarın 16 haftalık oluyoruz doktorum çok net kız dedi ismini Aden koymayı düşünüyoruz çok şükür bulantım falan olmadı güzel geçiyor şimdilik inşallah böyle devam ben de minnak minnak kıyafetler alıyorum öyle güzel bir duygu ki bu Allahım isteyen herkese nasip etsin ❤️
Prenses_annesiii Benim bulantılarım tiksinmelerim eskiye göre azaldı ama bitmedi ya ne zaman bitecek . Hayırlı olsun size de bize tahminen kız dediler henüz bişey yapmadık 😅
Prenses_annesiii 12 haftalıkken gittim en son %80 kıza benzettim dedi doktor bizde tam kesin olmasını bekliyoruz ☺️