Demeterbil biraz geç oldu ama malum doğum yaptım:))yazamadım.devlet hastanesinde prenses gibi doğum yaptım hemde spinal anesteziyle şarkı söyleye söyleye 😅korkacak hiçbişey yokmuş kızlar sacmasapan şeylere inanıp stres yapmayın size tavsiyem özel hastanelere de para vermeyin tabi çok zengin değilseniz.darisi başınıza 😘