Elahun evt ilgililerdi bence. Ben acil giris yaptim bi de kontrole gtmistim doguma alindim suni sanciyla dogum yaptim. Yatisim yapildiktan snra gelip 10 dk bir kntrol ediliyorsun zaten nts ye baglisin surekli tansiyona bakiyorlar iyimisin diye soruyorlar vs. Ebeler vardi 5 6 tane hasta bakicilar ve 2 doktor ki stajer di galiba ya da doktordular tam bilmiyorum dogumu birer bir onlar yaptiriyorlar ebelerle birlikte asil doktor yarim saatte bir kontrole geliyordu ona bilgi veriyorlardi gelip takip ediyordu. Sonrasinda hemen bebegimle bire bir tensel temas yaptirildi ciger gelisimi dinlenilecegi icin hemen bana emzirtmediler 1 saat snra emzirdim odama getirdiler bebegimi ama normaldede emzirtiliyormus. Ben memnunum sahsen. Dogum ardindan odama cikardilar ha odalar iki kisilik tek kisilik olabiliyr mu sahsen bikmiyorum. Uzun oldu biraz kusura bakmayin.