Kur Günaydın kızlar. Ben 6+2 haftalık hamileyim. Bu zamana kadar kafama göre beslendim kola hamburger vs pek dikkat etmedim açıkçası. Daha küçük diye ama yanlış mı yaptım nasıl besleniyorsunuz yardımmm
sevgul43_ Kur bende öyleydim ama hamilelikten sonra daha dikkatli olmaya çalışıyorsun. Bebegin için 🫠 bol öğün aralari yaptım ben ceviz,meyve vs. Tuzlu baharatlı çok yemedim bebeğim gayet kilosunu aldı. :)
momofmychildren Kur 12.haftaya kadar bebek sizden beslenmiyor ancak hızlı kilo alabilirsiniz bu yüzden dikkat edin
Kur sevgul43_ bende ceviz kefir muz filan gün içerinde yiyorum canım ama bu zamana kadar kahve çay kola filan hiç sağlıklı beslenmedim pişman oldum korkuyorum bişey olur mu diye bir yandan ☹️