Dedigim gibi ikinci sezaryanim ama berbat geçti belden iğne yaptilar uyusmadi.merhaba tamamen bayilttilar uyuaninca çok kötü bisey karnıma batırdılar kum torbası koydular.. bebeğim kuvezde yanımda deil.. bidaha çocuk yaparmiyim aslaa… ikinci sezaryan zor olur derlerdi inanmazdim ama çok zormus öldüm öldüm dirildim