frdsyma Merhaba arkadaşlar 37 haftalık gebeyim 1 haftadır ishalim , bazı yerlerde doğum belirtisi diye okudum. Sizde böyle bir şey oldu mu bilginiz var mi?
chemist-mother frdsyma merhaba benimde 3 gün oluyor 36 +6 olduk bununla beraber iki gündür alt tarafımda yanma ve baskı hissediyorum. Açılma olur diye endişeliyim
pembebiranneadayi frdsyma ben tüm hamileliğim boyunca ishaldim🙈 öyle söylüyorlar ama değişiyor gebelikten gebeliğe. Doğum anında nişandan sonra bi ishal mide bulantısı bastırdı anlatamam.
KuzeytonunAnnesi Merhaba ben de 37 haftalığım geçen cumartesiden beri ishaldim doktorum probiyotik verdi düzeldi ama sık tuvalete çıkıyorum. Doğum belirtisi diyen var ama hiç bir belirti yok
frdsyma KuzeytonunAnnesi KuzeytonunAnnesi benimde ishal dışında bir belirtim yok henüz. Sadece bununla doğum yaklaşıyor diyemeyiz o zaman sanırım
frdsyma chemist-mother benimde kasıklarımda baskı vardı 1 ay önce , erken doğum dediler yattım bir süre hastanede. Bir doktora gidin derim
chemist-mother frdsyma doktora gittim salı günü ishal sorunum o gün bitti tam 37 haftalık olduk salı nst baktı sanci çıkmadı. Ultrasonda da bakti hersey yolunda bisey dokunmustur dedi Haftaya tekrar bekliyorum dedi ama bayram olduğu için bir sonraki haftaya kalıyor umarım hersey yolundadır
frdsyma pembebiranneadayi kişiden kişiye değişiyor demekki ben hep kabızdım aksine 😅 bakalım cuma günü kontrolde sorucam doktora
Rana010101 Doğumdan bir hafta önce ishalim başladı, son kontrolümde 4 cm açıklığım vardı aynı gün doğurdum suni sancıyla. Doğum yaptığım güne kadar ishaldim sonra geçti.
frdsyma Rana010101 kaçıncı haftanızdı? Cuma günü kontrolüm var şimdi gitmeyim başka belirti olmadan diyorum
Smyra-79 Ben 34. Haftada oldum kaç gün neler çektim hiç böyle olmamıştım hamilelik boyunca şimdi 35+1 doğurmam heralde erken benim oğlum başıda erken dönmüştü kafamda deli sorular 🤣