astroloji123 Hanımlar sancı nasıl oluyor bilmiyorum da ama bugün sağ tarafım da kasığım da sancı hissettim hep sizde de oluyor mu ? Normal mi ? Yalancı sancı dedikleri bu mudur ?
semadem astroloji123 bende 24. Haftaya girdim benimde kasıkta oluyor sancı genelde hep rahim buyumesi veya bebek baskısı gibi seyler yaziyor internette ama dogrumu bilmiyorum tecrubeli anneler yazarsa iyi.olur