Meltembkts 8haftaligim ama karnım sanki 6 aylık gibi ve çok sert gaz yapan şeylerden kaçıniyorum ama buyuk ihtimalle gaz oluyorum yuruyus yapıyorum daha sisiyorum ve sancı oluyor sizce ne yapmaliyim.
Rabiul Meltembkts gaz her türlü oluyor canım malesef bir kaç haftaya geçer ama 9. Yada 10. Haftamda azalmış yada geçmişti benim
sseda0 Meltembkts ilk 3 ayda benim de çok şişkinliğim oldu. Şu an 7.ayımdayım göbeğim 2 aylıkken daha büyüktü öyle söyleyeyim 😂 Değişen hormonlardan dolayı bağırsak hareketlerinde yavaşlama oluyor sanırım
Minikcicek Meltembkts bendede akşamları oluyor hem karnım sertleşiyor hem patlıcak gibi hissediyorum (7.hafta)
Nuryaaa Meltembkts bende aynı öyleyim canım 5+6 olduk karnım 6 aylık gibi Hele de akşamları çok rahatsız oluyorum şişkinlik ve gazdan
Rabiul Meltembkts biraz zor canım şiştikçe şişiyorsun 🥹 dayan biraz daha ben çaresini bulamadım belki bulan varsa yazar
Crnogzhn Ay 10 haftalığım sanki yani 6 aylık gerçekten ablam 7 aylık bendeki karın onda yok bu gidişle ayaklarımızı göremicez heralde 😂
Paronayanne Meltembkts 12.haftadan sonra tamamen geçmişti benin. İlk başlarda aşırı gaz ve şişlik oluyor çok normal bir durum