Herkese merhaba bugün bel ağırısı ile uyandım neden böyle analayamadım ilk gebeliğim de kasık ağrım vardı bunda bel ağrım var normal mi acaba bu durumu yaşayan var mı yoksa ikinci gebeliğim kimyasal gebelik olarak sonlanmıştı bu tarz ağrılar olmuştu. Tutunurken kasık ağrısı oluyor diye biliyorum ama çevremde kiler bel ağrısı da oluyor diyorlar 😔