rmyscmc Yusragezer mayıs başı gibi der sanırım hayırlı sağlıklı uzun ömürlü kucağımıza alalım hepimiz inşallah
Yusragezer rmyscmc inşallah canım bende 33+5 oldum erken doğum riskim var umarım zamanından alırım kucağıma zorunlu sezeryanla doğuracam birde
rmyscmc Yusragezer neden canım kilosu mu fazla. Allahım kolaylıkla zamanında kucağımıza alıp büyütmeyi nasip etsin birbirimize dua edelim
Yusragezer rmyscmc yok kilosu fazla depil anlamadım ki bende niye olduğunu hastanede falan yattım her gidişimde şimdi gitmeye korkuyorum
Rbs6008 33+6 yarın 34 oluyoruz erken doğum riskinden dolayı en fazla 36 da alcak lar =( normalde 1 7 mayıs arası planlıyorduk heran alabilir durmazsa da.
rmyscmc Elfsrkn bana da gün verdi tahmini 7 ile 14 arası dedi diğer kontrolde tam tarih söyler sanırım sağlıkla zamanında doğsunlar Amin