momof3 ay inşallah bendede sizin gibi olur. Yani şöyle söliyim yalancı sancı olsa 1-2 saatde bir vurur gider. Dün baya baya 20 dkkada 15 dkkada bir aynı şiddette geliyordu. Ama gece uyanmadım uykumdan hiç. Yani uyandıracak kadar bi ağrım yoktu. Yalancı olsa bu kadar sık gelmez. Belki zamanla düzene girer diye düşünüyorum. Bugünde bekleyelim bakalım. Bu arada 39+0 oldum bugün 😂🤦🏻♀️💕