Kahverengi Cnuryasar 34-1 olduk ikinci gebeliğim hiç ilki gibi değil ağrılarım var ayaklarım birden şişti ödem topladı acaba doktoramı gitsem diyorum valla kararsz kaldım
Edaa3595 Cnuryasar 35.1 günlüğüz bizde heyecan başladı artık 21 nisandan sonraya gün verecek doktorum bakalım cuma kontrolümüz var 🙈
Havvakc Cnuryasar 35+2 artık geçsin bitsin bu işkence diye bekliyorum 🤦🏻♀️ sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah
MerVe39- Bende 34+1 zaman gectikce korkum artiyor hic hazir hissetmiyorum kendimi. Nasil olacak bakalm