Yaklaşık 1 saattir sancı çekiyorum 38+6 haftamdayim ve bu sancılar bazen normal bazen bıçak saplanır gibi sert oluyo ama aynı zamanda çocuk çok hareketli. Dün ishal olmuştum bugün yok ama sancım hiç bu kadar uzun sürmemişti. Çocuk çok hareketli olduğu için doktora gitmeyi düşünmüyorum sizce ne yapmalıyım normal sancı mı yalanci sancı mı bilemediğim için