Aselikra 27+4 olduk bugün şimdi ne kadar bilmiyorum hafta içi gitmeyi düşünüyorum.26+3 te 800 gr dı bir hafta küçük dedi ama nette her yere baktım haftasıyla uyumlu anlamadım bu işi neye göre ölçüyorlar.ben doktor değiştirmiştim ama pişman oldum hiç içime sinmedi bu yeni doktor biraz sert çıkıştım bebeğe küçük diyince sonra ultrasonda yanılma payımız olabiliyor dedi eski doktoruma geri döndüm ona muayeneye gideceğim 🤷🏻♀️