Nasılsınız hanımlar, zaman nasılda geçiyor 17 haftalık olduk bile. Benim normalde hamileliğim rahat geçiyordu ama ilk defa 16. Haftadan beri zorlanıyorum ara ara kasık ağrım oluyor sanki bebek aşağıdaymış baskı uyguluyormuş gibi bir de aşırı tuvalete çıkıyorum özellikle geceleri sizin nasıl geçiyor benim gibi olan var mı hadi konuşalım biraz 🌸