Paptya67 Kızlar salı günü doğumum var ama maalesef grip olcam sanırım. Boğazım acıyor ve burnum tıkalı. Bu şekilde daha da artarsa doğuma almazlamı? Herhangi sıkıntı olurmu acaba?? Çabucak geçmesi için ne yapmalıyım 😞😞😞😞
Ssay Paptya67 bende salı günü doğum yapıcam 4 gündür gribim . Ballı süt içtim . Ilık suya limon bal karştırdım içtim . Baş ağrısı içinde parol içtim . Halada tam düzelmiş değilim nolacak bilmyiorm bende merak ediyorm ameliyata alırlar mı acaba
Hey_makaron Ystmasan önce sıcak limonlu su sabahlari kalkınca da bal yuyin iki kaşık. Ben öyle atlattım kısa sürede.