Kızlar selamlar kendim için değil ablam için soruyorum benim haftam daha küçük ablam da hamile 38. Haftasında aşağı doğru regl sancısı gibi bir acıyla beraber o acı geldiğinde idrar kaçıracakmış gibi suyunu hissediyormuş (yani öyle dişünüyorr) sizce bu sancı mıdır güzel anneler bi akıl verebilir misiniz 🙏🏻