Nergiz7 Dalin sıvı deterjan kullanan var mı ? Memnun musunuz ? Doğum öncesi alayım diyorum danışmak istedim
isum Nergiz7 Dalin parfüm yüklü, kimyasal yüklü bir bebek deterjanı, neden bunu almak istiyorsunuz, Siveno alın derim, hem temiz içerikli, bebekleri bu denli kimyasala maruz bırakmayın, yazıktır
Egenin_annesi Nergiz7 bende bizimkilerle bir atıyorum 😅 perwolle yıkanıyo önceden annem de öle yapmış bnde ayırmadım gidiyoruz öle bakalım😂
Mamyy678 Evet ben kullandım dalin sıvı deterjan ve dalin yumuşatıcı bebeği her kucağına alan ne güzel kokuyor diyordu👶🏻 bitince uni denemek istedim deterjanını ve yumuşatıcısını aldım ama dalin kadar güzel kokmuyor🌸
MorKelebek54 Mamyy678 dalim dogal icerikli mi oeki? Bende kiuafetleri bebek koksun istiuorum ama sivenonkini aldim hic kokmuyo. Kokan deterjanlarda cok gucenilir gelmiyo valla
Nergiz7 isum dalin eskiden beri en doğal ve kimyasal olmayan marka diye biliyorum ben ? Yani herkes öyle söylüyor anlayamadım şimdi kafam karıştı
Nergiz7 Merveasm Dalin için de temiz içerikli deniliyor eskiden beri ? Kim diyo kimyasal diye ben anlayamadım ilk defa duyuyorum 🤷🏻♀️
BabyAta Dalın ve ve uni baby içerikleri çok kötü özellikle dalın aşırı parfümlü yani ne gerek vardı minnacık Bebeği parfüm ve yumuşatıcıya boğmaya. Ben siveno sıvı detarjan aldım çok memnun kaldım ilk kıyafetlerini yıkadık belli belirsiz doğal bir koku var sadece. Yumuşatıcı zaten ben kendi kıyafetlerimize de kullanmıyorum çok sağlıksız.
BabyAta Nergiz7 maalesef temiz içerik değil araştırmanız lazım instagramda içerik inceleyen hesaplar var onlari takip edin dalın en kötülerinden biri. %0 doğal bir urun. Uni baby de aynı şekilde. Bunları bebek detarjani olarak almayın eğer ki doğal ürün kullanmak istiyorsanız tabi ki, doğal ürün takintiniz yoksa. Normal deterjanla yıkayın aynı şey bunlardan bir farkı yok  
Merveasm Nergiz7 temiz içerik olduğunu kim söylüyor oğulumda bende o hatayı yapıp aldım dalinin ürünleri aldım bir kere kullanıp çöpe atmak zorunda kaldım oğlumun vücudu kabarıp tepki verince Eski zaman ve şuan arasında çok fark var gene kişiye kalmış bir durum kullanıp kullanmamak
yenidenanne34 Nergiz7 eskiden yapilan hersey dogru diye birsey yokki canim 😊 instagram kullaniyorsan muhendisinoglu hesabina bakmani tavsiye ederim dalin ürünlerinin incelemesi mevcut
isum Nergiz7 egzama, astım, alerji, bir çok çocuk bunlardan muzdarip ve doktorların ilk tavsiyesi se doğal deterjan kullanın oluyor
isum MorKelebek54 zaten kokmaması daha iyi değil mi, bebeğin kendi kokusu zaten mis gibi kokutur ne gerek var parfüme🥲
MorKelebek54 isum oyle tani de insan yine de koksun istiyo valla 😂 bebegin kokusu daha bi baska tani o ayri
isum MorKelebek54 eskiden annem kardeşimi dalinle yıkardı, bebeğin kendi kokusu gitti diye anneme sitem ederdim 🤭 o günler geldi aklıma, ben Ecos3 aldım bebeğin kıyafetleri için, inanın sıfır koku, sadece su kokusu ama çok memnunum, yeterki temiz olsun
Merve-betul Nergiz7 ben kullanıyodum ama oahalandi e bebeğin deterjanini kullanıyorum 5 lik bidon alıyorum çok uyguna gelkyo hem de güzel kokuyo