ilknurkalayci Selam kızlar bir saatten fazladır kasıklarımda sancı var ara ara geliyor ama çok şiddetli zonklama gibi çok can yakıyor ortalama 20 saniye sürüyor 5dkda bir oluyo ve bebek çok hareketli sizce doğum başlangıcı mıdır 39+4
mombarbie_ ilknurkalayci duramayacak duruma gelince gitmenizi tavsiye ederim ben çok erken gittigim için 3 gün sürdü yorgunluk uykusuzluk açlık mahvolmustum
ilknurkalayci Caglaen hayır belime geçti hafif hafif ağrılarım sonra dindigi için gitmedim şuan bı sorun yok
mombarbie_ ilknurkalayci sağlıkla gelsin annesi insan hamileliginide özlüyor son zamanların keyfini çıkarın bol bol karnınızı oksayin 😊