Gıda zehirlenmesi nedeniyle acil servise gittim. Aşılamamın 6. Günü olduğunu belirttim beta hcg değerim 6.5 çıktı. Doktor 10 un üzerinde değilse gebe olarak nitelendiremem ama artadabilir dedi. Sizce artar mı kızlar yoksa kullandığım ilaç yüzünden mi bu değer çıktı? Aşılamaya başlamadan önceki beta değerim 1.20ydi bu yüzden 6.5 olduğunu duyunca umutlandım. Görüşlerinize ihtiyacım var 🙏🏻