Kızlar merhaba iyi gecelerr😘 ovulasyon testine göre 14 martta pik gördüm adetim henuz gelmedi ama onceki adet dongume bakarsak 4 nisanda gelecek ve bugun iliskiden sonra hafif bi kahverengi leke geldi peceteye sildigimde neden olmuş olabilir adetim mi gelecek acaba daha test yapmadim yapmayi düşünmüyorum çünkü hep negatif gördüm sizce neden olabilir?