Kızlar 24+2yim ve sabahtan beri boğazda bir kuruluk vardı Şuan o kadar acıyor ve ağrıyor ki ne yapsam geçer sanırım faranjit oldum halbu ki hiçbirşeyim yoktu bu sabah başladı öksürük yok ama bol su içtiğim için arada bir öksürme geliyor ama çok şükür gıcık şeklinde değil fakat çok acıyor ne yapmam gerekiyor aranızda olan var mı 😭😭 uyuyamıyorumm..