Merhaba kızlar 35 gün önce 2.sezeryanimi oldum ameliyat yeri iyiydi ağrı sancı geçmişti rahat hareket edebiliyordum ama 2 gündür sanki daha ilk günmüş gibi yanma ağrı sancı var görünürde iltihaplanma vs bişi yok sizce neden olabilir üşütmemeye de dikkat ediyorum çorapsız vs gezmiyorum