Kızım 13 aylıkken hamile kaldım şu an 35 haftalık hamıleyım ve öyle ağır geçti ki sureklı uyku ve yorgunluk var şimdi ise yürüyüş falan yapmam gerekıyor ama nerdeyse bayılacak gıbı oluyorum yürürken öyle bir sancım oluyor ki ve eve geldıgımde 2 3 saat sonra bebeğin hareketlerını çok az hıssedıyorum var mı yaşayan ?