Tictack Haftadayım 2 haftadır kasıklarıma şiddetli anı sancı giriyor, adet agrısı gibi değil ama daha başka ve daha şiddetlisi içim oyuluyor gibi 1 dk sonra geçiyor böyle yaşayan var mı acaba dr normal dedi ama şiddetli olduğu için korkıyorum😔
Bbyal B Tictack bende 5+3 deyim aşırı bi agrı var ama kanama olmadığı sürece normal diye biliyorum ekstra bende gögüs agrısı var sende de öyle mi yani uykularım çok verimsiz oldu hem kasıktan hem gögüsten
erenilhan Tictack arada şiddetli oluyor tabi beni de çok korkuttu ama geçiyorsa gittikçe şiddeti artmıyorsa sıkıntı yok. Mesela benim 3-4 saat sürüp geçiyordu 10. Haftadayım şiddet azaldı ama ara ara ağrıyor geçiyor daha kısa sürüyor artık
Nilyzbn Kızlar benimde 5.haftadayım dün o kadar şiddetli bi ağrı girdi ki aynı adet olacakmışım gibiydi çok korktum ama kanama falan yok bi sıkıntı olur mu acaba