9+3 den selam🥹
Doktoruma tuvalet sıkıntımı söyledim tahlil sonucum da geçen ay idrar yolu enfeksiyonum olduğunu söyledi tek kullanımlık ilaç kullanmıştım bu ay kontrol de neler ile karşılaşırım bilmiyorum.
11 de yatağıma girdim saat 1 oldu 6 kez tuvalete gittim. Günde 2 litre su içiyorum 8 civarı bırakıyorum su içmeyi … Bugün Avm gittik ben tabi ki tuvaletler de 😅 Arkadaşlarım arıyo 1 dk diyorum yine mi tuvalettesin sen diyorlar 🥲 Vallahi imdaaaağt 🥱