Yarın kontrolüm. Var ve 40 haf. Ma 2 gün var Nişan geldi ağrılarım vsr hiç yok değil ama suyum vs hci gelmedi bende mecbur yarın dr gidicem şehir has. Kakasını vs yapar diye çünkü çevremden de duydum bu durumu suni ile azar azar destekleyelim derse kabul edicem mecbur ama cok korkuyorum yarın dogurucam sanırım 😔😔