9898- Kızlar 16+3 haftalık gebeyim karnım kaşınıyor sürekli pul pul olmuş daha önce yaşayan var mı böyle ya taraflarım falan da kaşınıyor sizce fikri olan var mı
ecemmelisyy 9898- 2 hafta önce bende yaşadım kırmızı kabarcıklar oluyorsa kesinlikle cildiyeye gitmelisin bende zona çıkmıştı stresten ihmal etme derim çok acılı bir durum acil tedaviye başlanması gerekiyor
Adenala 9898- Yani ben kaşıdım çatlak oldu tatlım sen kaşıma duşta , duştan çıkınca veya günlük nemlendir sorun olmaz 🙃