Sedakrt evet ilk doğumumdu doğumdan sonra ertesi gün ki olan hemşirelerden pek memnun kalmadım ama doğum yaptığım gün ve gecesinde gelen hemşireler emzirme için olsun benim bakımım için olsun çok yardımcı oldular yani her hastane gibi birazda insandan insana değişiyor doktorumdan memnunum yine hamile kalsam yine onda doğurmak isterim açıkçası normal doğumu destekleyen bir doktor fakat oğlumun kalp atışlarıyla ilgili bir sorun vardı bu yüzden acil seseryana alındım riske atmak istemedim bilgisinden memnunum ağrı olarak da doğum şeklinden ve bünyeden bünyeye değişen birşey ama ben dediğim gibi yine olsa yine Nuray hocaya giderim genel olarak hastane çalışanları asistan hemşireler vs vs sıcakkanlıydılar