Kızlar dün 28,50 beta ile gebeliğimin pozitif olduğunu öğrendim beklenen adetimde bugün idi 3 gün öncesi kasıklarımda ve belimde deli gibi ağrı vardı göğüslerimde aşırı şiş ve acıyordu fakat belirtiler bugün neredeyse çok çok az böyle bir durum yaşayan oldu mu yarın tekrar test günüm 1 kere kimyasal gebeliğim olduğu için korkuyorum bu tarz bişey yaşayan varsa yazabilir mi ve bana dua eder misiniz hakkımda hayırlısı ne ise o o olsun 🥹