Rachelgreen94 sagolun inşallh Rabbim isteyenın elini kolunu boş bırakmasın. Sizlerede. Nasip olsun. Maddi olarak çok yordu bizi 4kez deneyince farklı farklı işlemlerle de yaptılar sorun olmamasına ragmen bu da çok ödeme yapmaya sebeb oldu.yine de beni bebeğimin olmaması düşüncesi psikolojimi çok yordu. Birde ilaçların etkisiyle daha bir duygusal oldum.