Ezgiklsz Doğumhaneye yürüyerek inen var mı acaba bende panik atak ve klostrofobi var asansöre asla bilemiyorum Doğumhaneye giderken 8 kat binmem gerek sizce yürüyerek inmeme izin verilir mi sizler neler yaşadınız
cgnduru Ezgiklsz canım sanmiyorum belki 8 kat inene kadar doguracaksin kimse o riski almaz bence sen yinede belirt belki seni erkenden oraya almak isteyecekler sormak en iyisi..