Aysll33 bende doktor hastahane konusunda çok takıntılarım vardı konyada özel doktor bile istediğim ilgiyi vermiyordu malesef bende devlette devam etmeye karar vermiştim ama çok sık kontorele gitmedim hamileleigim boyunca toplam 5 6 kere ancak gitmisimdir. Son aylar şehir hastahanesine devam ettim evim de yakındı zaten. Doğumda orda yaptım bilmiyorum belkide benim şansımadir çok iyi ebeler hemşireler denk gelmişti bazıları var memnun kalmayan mesela. Ziyaretçi konusunda çok sıkı bi hastahane 6 yaşındaki kızım kardeşini görmeyi çok istedi onda çok sıkıntı yasatmislardi mesela