tatlibebegim_ aygul-7138 çok normal tabiki doktorum bana 22.haftaya kadar normal dedi zaten bianda öyle güçlü bi tekme hissetmiyosunuz kasıklarınızda minik bi kalp atışı gibi atıp kaçıyo😊
-Themother- asya_aslanyrk29 bence üzülme, benim dr makineleri çok iyiydi ondan duyduk. Sen de duyarsın inşallah