asya_aslanyrk29 -Themother- maşallah ne mutlu sana ben dış gebelikten korkuyorum bu değerle görünmemesi ya doktor göremedi cihaz eskiydi die ya dış gebelik inşallah ilk seçenektir 😥
-Themother- asya_aslanyrk29 bence üzülme, benim dr makineleri çok iyiydi ondan duyduk. Sen de duyarsın inşallah
Neslihan500 -Themother- 37 haftalık olduk oğluşumla 🥰 rabbim hepimizin evladını sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🐣🥰
tatlibebegim_ Berivankndmr bebeğin sağlıklıysa hiç önemi yok benim şekerim var ondan dolayı biraz önde iri😙
Berivankndmr tatlibebegim_ bunca zamandır özele gidiyorum ilk defa devlete gittim oda aynı dedi karın çevresi geride ve bacağı kısa dedi ordan çıkıp direk kendi doktoruma gittim evet geride ama bacağı kısa değil dedi bilmiyorum kafam çok karışık