ilaxidexi Gamze1719 29. haftamdayım, 28. haftamda başladı özellikle gün içinde çok ayakta kaldıysam şişiyorum 😅
vezozcan Gamze1719 benim üçüncü hamileligim ve 13+2 tuza falan dikkat ettiğim halde çok fazla odemim oluyor ayaklarda , ayaklarımı yukarı dikerek uzanıyorum 15 dakika falan baya rahatlatıyor doktorum önermişti
Dlk1616 Geçen pazartesi birden başladı 26 haftaligiz tuzlu tuketmiyorum tansiyon normal şekerde yok ilk çocukta daha erken başlamıştı hatta zaten normal zamanlarda bile şişen insandim
Hamisbayan Gamze1719 26 da başladı 29 da son buldu 31 deyim şuan çok şükür ne el ne ayak şişliğim kalmadı