Busaltun sancıların dayanilmayacak hale gelene kadar evde cekmeni öneririm çünkü hastanede nstye bağlıyorlar ve sancin geldikçe yerinden kalkamıyorsun ve o insanı çok zorluyor , ılık duşa gir ve pilates topun varsa üstüne oturup bel kıvırma hareketleri ileri geri gitme hareketleri yap yoksa da sancin her geldiğinde yürüyüşle karşıla evin içinde tur at açılmayı hızlandırıyor 2 doğum tecrubemle sana bunları söyleyebilirim ve asla korkma yaşadığın sancı elbette şiddetli olacak ama yapabilirsin biz annelerde o güç oluşuyor 💓 sağlıcakla kucagina al❤️