Dk16 canm ben de yaşadım doktoruma merak edip mesaj attm nst istedi akşam gidip nst ye girdim çarşamba günü de muayene için çağırdı muayenen ne zaman ki ? Belki de hissetmiyrsndr sancıları zamanı gelmiş doğumun 😊 sağlıkla kucağına alırsın inşaallah bir an önce 😊