Eko93 Ozi12345 sanirim benmde o haftalarında azalmisti, onceden sağa sola dönerken kasiklarim da ağrı oluyordu.
lLavinia Ozi12345 normal canım ara ara gelecektir yine ağrılar bulantı da bende de bir anda gitti 1 gün sonra gelmişti. Belki seninki de öyledir ya da geçmiştir. Korkma
Sibel-91 Ozi12345 14 haftaligim,kasik agrim var ama devamli degil gunun belirli zamanlarinda ve biraz fazla sanki benide bu korkutuyor, Cok yoruluncada agri oluyormus ,ama normaldir korkmayin kotu dusunmeyin 🌸
Fatma_ecem4 Ozi12345 bulantılar biter ağrılarda azalır korkmayın bir iki haftaya haraket hissetmeye başlarsınız ragatlarsiniz 15 haftadan sonra prenseslik dönemi yazıyor internette ❤️❤️
9898- 16 haftalık olduk bizde hala kasık karın ağrım oluyo şuan bile var mesela önceden karıncalanma gibi bişeyler hissediyordum ama şimdi yok ona aklım takıldı benim de 🥹